تغذیه کردن Lior Hessel Commercial Hydroponic

تغذیه کردن: Lior Hessel Commercial Hydroponic Automated Hydroponic

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی حکم شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران امروز صادر می‌شود/ دولت نیز با همه وجود از

    به گزارش ایسنا ، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی راجع به اوضاع استعلام شهردار منتخب شورای اسلامی

    حکم شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران امروز صادر می‌شود/ دولت نیز با همه وجود از

    محمود واعظی: حکم شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران امروز صادر می شود/دولت نیز با همه وجود از ظریف حمایت می کند

    عبارات مهم : اسلامی

    رییس دفتر رییس جمهور از صدور حکم شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران ظرف امروز خبر داد.

    به گزارش ایسنا ، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی راجع به اوضاع استعلام شهردار منتخب شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از سوی وزارت اطلاعات، خاطر نشان کرد: هماهنگی که قرار بود میان وزارت کشور و اطلاعات انجام شود، انجام شده است است و امروز حکم آقای حناچی به عنوان شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران صادر می شود.

    حکم شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران امروز صادر می‌شود/ دولت نیز با همه وجود از

    وی با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال 98 در هیات دولت، اظهار کرد: هفته جاری در دولت هفته بودجه بود؛ آیا که سه جلسه فوق العاده راجع به تبصره های لایحه بودجه سال آینده در این هفته برگزار شد و خوشبختانه بررسی تا 95 درصد تبصره های این لایحه به آخر رسید.

    وی با بیان این که امیدواریم بررسی تبصره های بودجه تا روز یکشنبه در هیات دولت به جمع بندی برسد، خاطر نشان کرد: راجع به مساله قیمت نفت و حجم تولید نفت گروه کارشناسی در حال بررسی است و این مباحث ان شاء الله تا روز تحویل لایحه به مجلس شورای اسلامی نهایی خواهد شد.

    به گزارش ایسنا ، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی راجع به اوضاع استعلام شهردار منتخب شورای اسلامی

    رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به شاخصه های لایحه بودجه سال 98، گفت : در بودجه سال آینده طبقات محروم جامعه ، اوضاع گرانی و اوضاع بازنشستگان و کارکنان دولت دیده شده است و تلاش کرده ایم تا با همه محدودیت ها و فشارهایی که روی دولت هست، به گونه ای بودجه را تدوین کنیم که فشار روی اقشار ضعیف و میانگین جامعه در سال آینده به مراتب کمتر باشد و بتوانیم از سال 98 به سلامتی عبور کنیم.

    واعظی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که جهت بودجه سال 98 قیمت حامل های انرژی چگونه آینده نگری شده است هست، خاطر نشان کرد: معمولا موضوعاتی از این دست و همچنین درآمدهای مالیاتی و کمرگی در روزهای آخر مهلت قانونی دولت جهت تدوین لایحه بودجه قطعی می شود.

    وی در ادامه راجع به طرح های مطرح شده است جهت کنترل اوضاع مصرف سوخت در کشور، گفت : راجع به سوخت شش الی هفت طرح تاکنون مطرح شده است هست، ولی اولویت نخست دولت جهت پیگیری به این طرح ها جلوگیری از قاچاق سوخت است که متاسفانه در روز رقم بسیار بالایی سوخت از کشور قاچاق می شود. خوشبختانه وزارت نفت اقدام بسیار خوبی انجام داده و در حال فعال سازی کارت های سوخت است تا از این طریق متوجه شویم که هر اتومبیل چه میزان سوخت مصرف می کند.

    حکم شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران امروز صادر می‌شود/ دولت نیز با همه وجود از

    رییس دفتر رییس جمهوری ادامه داد: از سوی دیگر بنا داریم که در کل استان های مرزی نوعی محدودیت جهت جا به جایی کارت های سوخت قائل، تا مانع قاچاق سوخت از این مناطق شویم. در این زمینه از مردم عزیز خواهش می کنیم که حتما با وزارت نفت همکاری کنند تا تمام کسانی که اتومبیل شخصی دارند، کارت سوخت داشته باشند تا این وزارتخانه بتواند جلوی قاچاق سوخت را بگیرد.

    واعظی همچنین در پاسخ به پرسشی راجع به این که آیا یارانه نقدی در سال آینده زیاد کردن می یابد، تاکید کرد: تاکنون بحثی در این باره مطرح نشده هست. ولی با روش های دیگر به دنبال آن هستیم تا به نوعی یارانه به مردم پرداخت کنیم. مشاهده می کنیم قیمت ارز جهت همه اقلام حدود هفت هزار و 500 تومان پرداخت می شود و جهت ارزاق و داروی مورد نیاز مردم ارز با قیمت چهار هزار و 200 تومان آینده نگری شده است هست. همچنین حدود 13 تا 15 میلیارد دلار فقط جهت تخصیص ارز چهار هزار و 200 تومانی جهت برطرف نیازمندی های روزانه مردم آینده نگری شده است است که این نوعی یارانه است که دولت به مردم پرداخت می کند.

    به گزارش ایسنا ، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی راجع به اوضاع استعلام شهردار منتخب شورای اسلامی

    وی افزود: تلاش ما این است که وزارت صنعت، معدن و تجارت به گونه ای عمل کند که از زمانی که ارز چهار هزار و 200 تومانی از دولت گرفته می شود تا زمانی که کالا به دست مردم می رسد شاهد زیاد کردن قیمت نباشیم.

    رییس دفتر رییس جمهوری در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا بسته حمایتی کالاهای معیشتی جهت سال 98 نیز آینده نگری شده است است؟ خاطر نشان کرد: ارائه این بسته حمایتی به اوضاع بازار بستگی دارد. اگر قیمت ها بخواهد زیاد کردن یابد، در حالی که در تلاش هستیم این اتفاق رخ ندهد یا این که اوضاع قشر فقیر و میانگین جامعه به گونه ای باشد که نیازمند دریافت این حمایت باشند، ان شاء الله این اتفاق خواهد افتاد.

    حکم شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران امروز صادر می‌شود/ دولت نیز با همه وجود از

    به گزارش ایسنا، واعظی در بخش دیگری از صحبت های خود راجع به طرح عنوان استیضاح وزیر امور خارجه از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: به نظر رییس جمهوری اعضای هیات دولت و من، آقای ظریف یکی از وزرای خارجه بسیار موفق جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران بوده اند و کارها بسیار خوبی تاکنون انجام داده اند.

    وی ادامه داد: عده ای مشخص نشان دار که از روز اول با کارها سیاست خارجی دولت مخالفت داشتند و به دنبال وقت هایی بودند تا به مسئول سیاست خارجی کشور و همچنین دولت فشار آورند، بالاخره از یک مصاحبه آقای ظریف در جهت ذهنیت خود استفاده کردند. این در حالی است که آن چه که ظریف راجع به پولشویی گفت ، موضوعی صحیح و موضع دولت هست. بعد از بیان این مطالب از سوی ظریف مشاهده کردیم که شخصیت های مختلفی در این باره صحبت کردند و هیچ کدام نیز پولشویی را منکر نشدند.

    رییس دفتر رییس جمهوری خاطر نشان کرد: این که می گویند ظریف نهاد، ارکان یا دستگاهی را متهم کرده است عنوان صحیحی نیست و در صحبت های او چنین گفته ای مشاهده نمی شود. شائبه یک کار سیاسی و استیضاح سیاسی به جای عنوان تخصصی در مورد طرح استیضاح آقای ظریف مطرح هست. 10 محور جهت استیضاح وزیر امور خارجه مطرح شده است است که تنها یکی از آنها مربوط به پولشویی هست. در این شرایط این پرسش مطرح می شود که اگر 9 محور دیگر وجود داشته آیا تاکنون مطرح نشده است.

    واعظی اضافه کرد: به هر حال فکر می کنیم بعضی از آن گروهی که طی پنج و نیم سال قبل حتما از این کارها انجام داده اند، امروز نیز به دنبال فشار روی مردم هستند ولی مطمئن هستم که مردم و مجلس شورای اسلامی قدر زحمات و تلاش های ظریف را می دانند و حتما برخورد بسیار مثبتی خواهند داشت. دولت نیز با همه وجود از ظریف حمایت می کند.

    وی خاطر نشان کرد: نه مجلس شورای اسلامی و نه دولت هیچ کدام اجازه نمی دهند که در این شرایط خاص که ما بیش از هر زمانی نیاز به حمایت از فرمانده دیپلماسی کشور داریم و او در حال انجام ماموریت خود در شرایط تحریم است و مثلث آمریکا، اسرائیل و عربستان امکانات خود را جهت ضربه زدن به جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران فراهم کرده اند ، ظریف از انجام ماموریت خود باز بماند.

    رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به این که طرح استیضاح ظریف به عنوان نخستین وزیر امورخارجه که استیضاح می شود یک بی سلیقگی، اظهار کرد: اگر گروهی با دولت اختلاف سلیقه دارند، نباید زمانی که بیش از هر وقت به حمایت نیاز داریم، وارد چنین وادی شوند. قطعا با مطرح شدن استیضاح، حرف هایی مطرح می شود که منجر به تضعیف وزارت امور خارجه و وزیر آن می شود که به هیچ وجه به مصلحت منافع کشور نیست.

    به گزارش ایسنا، واعظی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری راجع به اوضاع کارگران کارخانه هفت تپه، با تاکید بر این که دولت در روز نخست اعلام کرد که از کارگران عزیز حمایت می کند، گفت : عنوان تولید به خاص تولید داخل یکی از سیاست های محوری دولت دوازدهم است و باید به نوعی این عنوان پیگیری شود تا کارگران با آرامش به آینده خود امیدوار باشند.

    وی همچنین با تاکید بر این که دولت به هر صورت که بتواند از کارگران حمایت می کند، افزود: آن چه که در کارخانه نیشکر هفت تپه اتفاق افتاد از چند جهت قابل بررسی هست؛ از یک طرف دولت به دنبال واگذاری کارخانجات و بنگاه های در اختیار خود است و از طرف دیگر بعضی ازواگذاری ها به بخش شخصی مانند آن چه که راجع به شرکت نیشکر هفت تپه اتفاق افتاد با مشکلاتی مواجه می شوند.

    رییس دفتر رییس جمهوری به پرسشها اخیر کارخانه نیشکر هفت تپه اشاره کرد و گفت : دولت بلافاصله بعد از بروز مشکلاتی در کارخانه نیشکر هفت تپه به استاندار خوزستان و وزرای کار و اقتصاد ماموریت داد تا هم به اوضاع کارگران این کارخانه پیگیری کنند و هم کارخانه بتواند روی پای خود بایستد.

    واعظی در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگاری راجع به بازنشستگی مسئولان دولتی و طرح بعضی از بیانات مبنی بر این که در این زمینه عجولانه عمل شده است هست، اظهار کرد: دولت قانونی را که مجلس شورای اسلامی تصویب کرده بود، اجرا کرد و تلاش داشت که این قانون به صورت کامل اجرایی شود. در این زمینه طبیعی است که از طرفی باید به قانون احترام گذاشته شود و از سوی دیگر باید به دنبال آن باشیم تا با اجرای این قانون دولت ضرر کمتری را مجبور شود.

    وی ادامه داد: در مدت شروع اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان دستگاه های متفاوت تلاش بسیاری کردند تا هم جوانگرایی کنند و هم به گونه ای عمل کنند که با جایگزین شدن افراد تازه به آن مجموعه لطمه زیادی وارد نشود. با این حال دولت این مسیر را ادامه خواهد داد؛ آیا که اعتقاد است نیروهای جوان را باید به مجموعه خود بیاورد تا بتوانند دولت را تحویل نسل آینده دهند.

    رییس دفتر رییس جمهوری همچنین در پاسخ به این پرسش که جهت به کارگیری بازنشستگان در بعضی از مناصب به جز مسعود کرباسیان آیا دولت جهت افراد دیگری نیز از رهبری اذن گرفته هست، اظهار کرد: تا جایی که من مطلع هستم در کل مجموعه دولت ممکن است این اذن جهت افراد به تعداد کمتر از انگشتان یک دست اخذ شده است باشد و آن چه که در بعضی از رسانه ها راجع به این که این تعداد 55 نفر هست، مطرح می شود به هیچ وجه صحت ندارد.

    واژه های کلیدی: اسلامی | استیضاح | سال آینده | لایحه بودجه | شورای اسلامی | مجلس شورای اسلامی | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار