تغذیه کردن Lior Hessel Commercial Hydroponic

تغذیه کردن: Lior Hessel Commercial Hydroponic Automated Hydroponic

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات دولت هیچ پولی به دو کلوب استقلال و پرسپولیس پرداخت نکرده است / امیررضا خادم

    معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان هیچ پولی به دو کلوب استقلال و پرسپولیس از طریق دولت پر

    دولت هیچ پولی به دو کلوب استقلال و پرسپولیس پرداخت نکرده است / امیررضا خادم

    امیررضا خادم: دولت هیچ پولی به دو کلوب استقلال و پرسپولیس پرداخت نکرده است

    عبارات مهم : جوانان

    معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان هیچ پولی به دو کلوب استقلال و پرسپولیس از طریق دولت پرداخت نکرده هست، گفت: در حال حاضر دو کلوب پرسپولیس و استقلال هزینه و درآمدشان مثبت شده است است و اکنون این دو کلوب درآمد دارند.

    به گزارش ایسنا، امیر رضا خادم صبحگاه امروز در نشست با هیئت های ورزشی استان و شرکت های مردم نهاد، افزود: سفرم به بندرعباس غیرمنتظره و به یکباره شد، در آستانه سفر مدیر جمهور جهت بررسی پرسشها و دغدغه اهالی ورزش و جوانان به بندرعباس سفر کرده ام.

    وی با اشاره به اینکه با گذشت چهارسال از سمتم در وزارت هنوز در قالب دولتی جا نگرفته و همچنان خود را ورزشکار می دانم، تصریح کرد: هنگامی که مسئولیتی به یک فرد در هر سطحی سپرده می شود، این فرد مدیر و مدیر نیست بلکه استخدام افرادی است که در از آن فرد خدمت می خواهند.

    دولت هیچ پولی به دو کلوب استقلال و پرسپولیس پرداخت نکرده است / امیررضا خادم

    خادم با بیان اینکه نباید از یک مسئول انتظار کارها شق القمری داشته باشیم بلکه در حد وظایف و توان افراد باید انتظار خدمت داشت، اظهار کرد: در این سال ها به علل متفاوت کسانی که مسئولیت قبول کردند، از آن ها تحقق تمامی انتظاراتمان را داشته ایم و در این مدت نگاه بدبینانه ای به این مسوول داشته ایم.

    معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: متاسفانه این اوضاع در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ است و این عنوان خوشایند نیست و باید این نگاه را عوض کردن داد.

    معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان هیچ پولی به دو کلوب استقلال و پرسپولیس از طریق دولت پر

    خادم با اشاره به اینکه باید یک مسئول در خصوص وظایفش پاسخ بخواهیم نه در خصوص زندگی شخصی اش، اضافه کرد: امیدوارم این عنوان بزودی اصلاح شود و شاهد ترویج آن نباشیم.

    وی با بیان اینکه با وسعتی که هرمزگان دارد باید فضای ورزشی بیشتری احداث شود تا به استانداردهای پایه برسد، عنوان کرد: قریب به چهار هزار پروژه و ده هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام جهت مان به ارث مانده است.

    خادم ادامه داد: اعتقاد دارم این توزیع عادلانه نبوده است ولی وزارت ورزش و جوانان در این مدت پروژه جدیدی کلنگ نزده است.

    دولت هیچ پولی به دو کلوب استقلال و پرسپولیس پرداخت نکرده است / امیررضا خادم

    معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در تلاشیم که بتوانیم در بودجه ۹۷ از ارزش افزوده سهم مناسبی کسب کنیم، تصریح کرد: امیدوارم با همراهی دولت طی سال های آینده و با همکاری بخش شخصی تا چهارسال آینده تمامی طرح ها به اتمام برسد.

    وی با اشاره به اینکه تا زمانی که منحصر به دولت باشیم بهتر این اوضاع نمی توان تصور کرد، اضافه کرد: باید بخش شخصی ورود پیدا کند و بتوانیم از آن بهره برد که در هرمزگان این شرایط فراهم است و باید اداره کل ورزش و جوانان نیز به این عنوان ورود جدی داشته باشد.

    معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان هیچ پولی به دو کلوب استقلال و پرسپولیس از طریق دولت پر

    خادم با بیان اینکه وزارتخانه زیاد از این مقداری که تاکنون پرداخته نمی تواند بپردازد لیکن بودجه و برنامه ها مشخص هست، خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان هیچ پولی به دو کلوب استقلال و پرسپولیس از طریق دولت پرداخت نکرده است .

    وی با اشاره به اینکه یک اقدامی در سه سال گذشته انجام دادم که هنوز در آن مورد بنده ناسزا می شنوم که این دو کلوب را مولد کردم، اضافه کرد: در حال حاضر دو کلوب پرسپولیس و استقلال هزینه و درآمدشان مثبت شده است است.

    دولت هیچ پولی به دو کلوب استقلال و پرسپولیس پرداخت نکرده است / امیررضا خادم

    خادم با اشاره به اینکه اتفاقی که در برنامه نود در خصوص یکی از مدیرعاملان افتاد و گفتند این پول ها چه شده است هست، اضافه کرد: این پولی که پرداخت شد همان درآمد از بخش شخصی بوده و حاصل همان ساماندهی است که بنده انجام داد و اکنون این دو کلوب درآمد دارند و در حالی که بخشی از هزینه ارزش را می دهند، ایجاد هزینه هم نمی کنند و دولت هیچ کمکی به آن ها نمی کند.

    معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: پرداختی هایمان به هیئت های ورزشی چهار یا پنج برابر می شود لیکن سهم ورزش از ارزش افزوده نیر زیاد کردن و تخصیص خواهد یابد.

    وی با اشاره به اینکه باید این پولی که به استان ها تخصیص می یابد به درستی و با برنامه هزینه شود، بیان کرد: هر سال ۸۵ میلیارد تومان باید از ماده ۸۸ درآمد کسب کرده و به خزانه دولت بپردازیم.

    خادم با بیان اینکه این مبلغ طبق قانون باید به بخش ورزش بازگردد، اظهار کرد: ۳۰۵ مجموعه ورزشی در استان وجود دارد که از ۱۱۶ مجموعه قابل واگذاری تنها ۴۲ مجموعه واگذار شده است است.

    معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در شرح وظایف وزارت ورزش و جوانان، ارتباطی با بیکاری ندارد، افزود: ما نمی توانیم به صنایع بگوییم استخدام کند یا نیرو بگیرد بلکه وظایف سایر نهادهاست.

    وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان، کمیته اشتغال راه اندازی کرده و ۱۹ طرح به وزارت کار، رفاه و اموراجتماعی ارسال کرده است که یکی از این موارد بکارگیری ورزشکاران در ۱۸ هزار کلوب موجود در کشور هست، اضافه کرد: بیست درصد از سهم ارزش افزوده باید در حوزه جوانان هزینه شود.

    خادم با اشاره به اینکه قشم و کیش را اتفاق بد نبینیم، عنوان کرد: این دو منطقه آزاد فرصتی است ولی استفاده از آن نیاز به برنامه ریزی دارد که بتوان از آن بهره برد و به سود توسعه حوزه ورزش و جوانان باشد.

    معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه هیئت ها با اخذ شناسه ملی قادر فعالیت اقتصادی هستند، اضافه کرد: امیدوارم هیئت ها بتوانند در این مسیر گام برداشته و نتیجه آن رشد و توسعه ورزش در استان هرمزگان شود.

    وی در آخر با اشاره به اینکه هرمزگان در حوزه دریایی و ساحلی باید شاهد رقم خوردن اتفاقات بزرگتری باشد، اضافه کرد: در سفر هیئت دولت مجوز ساخت دهکده ساحلی بندرعباس را به همراه یازده پروژه دیگر نیز به تصویب خواهد رسید تا شاهد اتفاقات مناسبی در هرمزگان باشیم.

    واژه های کلیدی: جوانان | استقلال | وزارت کار | پرسپولیس | استاندارد | وزارت ورزش و جوانان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار